dimarts, 7 de juny del 2016

prova final [tancament del blog)



App inventor:
En primer lloc m'agradaria dir que el app inventor ha sigut una bona experiència.
També he de dir que si vols fer-ho be i ordenadament, t'as d'aplicar molt bé el temps. He anat avançant els treballs a casa: es una aplicació on t'ho pasas molt bé si t'agrada es clar, i es molt entreinguda i distreta.

Gimp:
M'agradaria dir que el gimp m'ha sigut de molta ajuda, per donar-me compte dia a dia com podem millorar, retallar i colorejar una imatge qualsevol.

Inkscape:
Aquesta aplicació és la que més em va agradar i a la vegada em va costar. Els temes que em van agradar més van ser Kokoshi doll i el nino de Southpark.

Audacity:
Aquesta aplicació si et va el rotllo de la música, és l'aplicació ideal per tallar música, donar-li un ritme diferent, una tonalitat diferent, una velocitat diferent... la meva opinió és molt bona per aquesta aplicació.

Scratch:
 És la última aplicació que he utilitzat en informàtica. Juntament amb el Inkscape em va agradar molt. Penso que és la més fàcil i més ràpida de fer de totes les 5 aplicacions.

No coneixia aquestes aplicacions en un passat, per tant no puc donar una opinió concreta d'aquestes aplicacions.

Valoració assignatura: M'agradat bastant tot el curs d'aquesta assignatura, les classes s'ha m'han passat ràpides i el contingut de la optativa el trobo adequat.

El que menys m'ha agradat potser és que no em treballat amb ninguna cosa relacionada amb ordinadors, desmontar-lo, tornar-lo a montar, alguna cosa tècnica.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada